Thursday 28 May 2009

Kepada Orang Suka Copy & Paste

I just heard a rumor which is not a rumor by the way about
MY WORK
kna copy & paste...
selama ku hidup ah...
nda aku pernah bah buat kraja copy and paste ani
kecuali kraja2 dlm bahasa melayu
...dri internet pun nda bulat2 bah ku copy & paste..
last2 ah..ku ubah bah with my own words..n my creativity
cgu MOna suruh kamu refer as guidelines aja...
apa yg kamu buat...
copy and paste..bida jua...
cubatah mun nda tau mmbuat cana tu tnya bah arah ku...
I'll be glad to help..mun ikut kan hati ah..
jangan tah ckp sal atu..
hati ku nda penting...
yg penting kerjasama wah...
& btw I will take actions nie
sorry lah kalau kamu inda suka what I will do..
I will take drastic measures If I have to.
cuba deh faham ckp cgu MONAlisa...
sal references ku yg kna copy and paste ah...
aku bah naleh2 n my group mencari...
cubatah usaha!!!!
cuba deh usaha cri sendiri
kalau bulih buat semula without looking
at my work and without the guidelines...nanti in future
if kamu kna suruh buat sendiri...
ada jua complications arah kmu..fikir3 tah bnyk kn future kamu...
bek tah bljr dri awal ani...for those people yg copy and paste tu...bek tah sadar2kan diri ah..aku nda tau sapa2 kamu yg copy and paste...but please I'm begging u...
jgn copy & paste...
jgn smpi mulut ku ani smpi arah cgu surayati and cgu sendi

No comments:

Followers